Emo scene girl
Emo scene girl

For Every body in Love


تولد پدرم


زنگ زدم تولدش رو تبریک بگم دلم می خواست خیلی چیزها بهش بگم اما نمی شد وقت نبود باید می رفتم چون استاد تو کلاس بود و درس رو شروع کرده بود، دلم می خواست بهش بگم نمی دونی چقدر دلم می خواست الان همین لحظه کنارت بودم، دلم می خواست بهش بگم نمی دونی چقدر خوشحالم و خدا رو شکر...می کنم که به دنیا اومدی و شدی بابای من...می خواستم بهش بگم می دونی بابا هر قدر که زمان می گذره و هر قدر که من بیشتر تو این زندگی چیزهایی می بینم بیشتر می فهمم که چه نعمتی رو خدا به من و ما داده، بیشتر می فهمم که داشتنت به یه دنیا می ارزه و بیشتر می فهمم که چقدر باید بهت افتخار کنم، افتخار کنم به پدری که حتی یکبار حاضر نشده برای خودش بی ما یه بستنی بخره، افتخار کنم به بابایی که همیشه می دونست و می دونه چطور ما رو خوشحال کنه...بابا یادت می یاد خرگوشم مرده بود و بهم نمی گفتی؟ بهم گفتی با عمو ببرمیش باغ و بذاریم بره؟ می دونی هر وقت فکر می کنم می بینم اون تنها دروغی بود که ازت شنیدم دروغی که گفتی برای اینکه مبادا دلم بشکنه و غصه بخورم... بابا می دونی هر وقت فکر می کنم من در برابر شما چه کاری کردم می بینم هیچی نمی
تونم پیدا کنم. چه چیزی می تونه جای شبهایی رو بگیره که با اون کارگر عزیز و زحمتکشمون (آقا عزیز که خیلی دوستش دارم )می موندی باغ و خودت هوای تک تک درختهای باغ رو داشتی که محصولش خوب بشه تا بتونی هر چی ما می خوایم رو فراهم کنی... بابا می دونم که فکر می کنی به اندازه ای که خودت می خواستی نتونستی همه خواسته های ما رو فراهم کنی اما من اینطور فکر نمی کنم ،هیچکدوممون (خواهرم و من) اینطوری فکر نمی کنیم، چون همه کار کردی، کارهایی که حتی به نظر خیلی ها فراتر از چیزیه که یه پدر باید انجام بده...تو همه لحظه هات رو بی دریغ برامون گذاشتی، بی دریغ ِ بی دریغ...بابا خیلی چیزها دلم می خواد بهت بگم اما گاهی می دونی که نمی تونم احساسم رو اونطور که هست نشون بدم...بابا فقط یه چیز دیگه بگم و بقیه رو تو دلم نگه دارم.. اینکه بابایی اگه هزار بار دیگه هم به دنیا بیام و حق انتخاب داشته باشم شک نکن که بازم می خوام پسر تو باشم فقط و فقط پسرتو...
پی نوشت: من چیزی جز نوشتن بلد نیستم و برخلاف تصور خیلی ها معمولا تو حرف زدن به خصوص با افراد نزدیکم اصلا خوب نیستم، از این نظر که نمی تونم احساسم رو بگم واسه همین می نویسم.
پی نوشت 2: می دونم که این روزها پدر و مادرهایی هستن که داغ فرزندشون رو دارن به سینه می کشن و نمی دونستم که ایا باید این رو بنویسم یا نه اما نوشتم چون فکر می کنم زندگی فقط یک لحظه است و نمی دونم یه دقیقه دیگه هستم که تونم باز اینها رو به عزیزترینهام بگم یا نه...امیدوارم اونها داغدارن من رو ببخشن........

به افتخار همه ی پدرها............




نظرات شما عزیزان:

دیانا
ساعت19:34---27 آذر 1391
سلام تو که وبت عالی تره
راستی لینکیدمت


سعید
ساعت13:00---25 آذر 1391
به افتخارشون یه کف مرتب....پاسخ:هوراااااااااااااااااااااااا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 23 آذر 1391برچسب:,

  توسط   |
 

 



You are the light when there is no sun. You are the rainbow after the rain is done. You are the star that twinkles in the night. You are the moon that glows so bright. You are the wind that whistles my name. You are the love when the world is the same. You are the flowers the bee's never miss. You are the beach the warm sun kisses
maryam.miny@yahoo.com


 

 

 عذر خواهي...
 داداشم..
 .................
 هرچه...
 (-_-) and (*_*)
 اعتراف...
 (+-+)
 Happy new year
 رابطه پسران قبل و بعد از ازدواج با دختران!
 دل.....
 من ............
 tEXt abOUt....!!!!
 حاج خانوم/حسن آقا
 ......!!!!!!$$$$$$$
 maN vA 2KHtar kHaLam
 تست بیکاری...
 چه...
 من....
 یه مشت اراجیف از خودم...

 

بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
شهريور 1391
مرداد 1391

 

maryam joon

 


سلام دوستای عزیزم...

هرکی میخواد تبادل لینک کنه اول وبلاگ منو با اسم Emo scene girl تو وبلاگ خودش بلینکه بعدش اینجا با هر اسمی که بخواد وبلاگشو لینک کنه...





saman kocholo
nadia
my english blog
tanha tarin
وبلاگ قديمي بنده
سایت زبان انگلیسی
دانلود سرا
نمونه دولتی
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60

 

مهتاب شب های دلم
عکس های کره ای ها(aylin2012)
شب های تنهایی
riant girls
دیگه تنهام...
همه جوره در رابطه با کره ای ها!!!حتما سر بزنید
ایرانسلی ها بشتابید
classmate2
نمونه دولتی
جوونا یبار زندگی میکنن و آزاد زندگی میکنن
حمل و ترخیص خرده بار از چین
حمل و ترخیص چین
جلو پنجره اسپرت
الوقلیون

 

RSS 2.0
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 81899
تعداد مطالب : 319
تعداد نظرات : 874
تعداد آنلاین : 1



چت روم

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 67
بازدید ماه : 66
بازدید کل : 81899
تعداد مطالب : 319
تعداد نظرات : 874
تعداد آنلاین : 1